iwant2know
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

iwant2know

المنتدى الرسمي لمدرسة الشمس المشرقه

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
leave me alone
Princes
Princes
leave me alone

انثى عدد الرسائل : 1639
المزاج : مجنووون
اعلام الدول : حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Female31
المهنه : حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Studen10
المزاج : حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت _36
هواية العضو : حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Writin10

حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Empty
مُساهمةموضوع: حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت   حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Emptyالأحد فبراير 10, 2008 4:50 pm

سلسلة حلقاتي مع وسائل المواصلات حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Hihi
السلام عليكم
في يوم من ذات الايام الصيفية الجميلة المشمسة
كان تحديدا في شهر 8 يوم جمعة الساعة 10.10 صباحا حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Biggrin
كان عندي ميعاد في الجم الساعة 10 و كنت نازلة من البيت الساعة 10 الا ربع و عشان الحق ميعادي ركبت تاكسي حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Good
على الرغم من خوفي الشديد من ركوب التاكسيات لأنني لا اثق في السواقين وسوسة بقى تقولوا ايه مع ان كل اللي شوفتهم في منتهى الاحترام لكن الواحد من كتر اللي بيسمعه بقى بيخاف من خياله حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Redface
المهم دا مش موضوعنا
موضوعنا اني وقفت تاكسي كان كسيح و سواقه عجوز كلشان يسمع اسم المكان اللي انا ريحاه تتطلب الامر اني اعيد الكلمة 3 مراتحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Help
المهم قلت ما علينا مقدميش غيره و البنية اللي انا لطعاها في الشارع دي لو اتأخرت عليها هتدبحني المهم ركبتحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Row
حاسة ان التاكسي ريحته غريبة سمك او ظفارة حاجة زي كدة المهم قلت انا مالي دلوقتي انزل و ارتاح حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Musik
لكن عمو مكنش بس سمعه على قده دي سواقته كمان على قدها كان ماشي تاتة تاتة يعني لو كنت خدتها مشي كان زماني وصلت المهم قلت ما علينا حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Ohno
حبة كمان كدة و حسيت اني مبلولة أي نعم كنت مستحمية قبل ما انزل لكن مش للدرجادي قلت ما بدهاش ببص على الكنبة تحتي حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Row
لقيتلكم الكنبة غرقانة مية و انا هدومي بقى ينفع تعصرها من كتر البلل و طبعاانا محستش بالماية الا بعد ما البلل تغلغل الي بعد مروره بكومة الهلاهيل اللي انا لبساها حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Eek
فطبعا اول حاجة عملتها اني بصيت على بقيت الكنبة لإتها ناشفة امت مغيرة مكاني قبل ما اتغرق اكتر من كدة و ذهني فضل يودي و يجيب ريحة وحشة و مية على الكنبة غرقت هدومي و انا لسة مستحمية طيب يا رب دي مية سمك ولا عيل عمل على نفسه ولا الراجل اللي عايش في الضياع ده كان عند المشحمة و نسي يقفل الازاز و هما بيغسلوا العربية حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Ohh
كل اللي حصل و انا مش عارفة اعمل ايه و كنت هولع في الراجل و التاكسي المهم وصلنا للمكان اللي هنزل فيه قلت بقى اما اسأله دي مية ايه دي و يا ريتني ما سألت بصلي و هو اصلا مش سامع نفسه و سألته برضه 3 مرات و هو باصصلي بإبتسامة مستفزة و مسمعش برضه فبصيت من الشباك كدة لقيتلكم شلة ولاد شكلهم ميسرش قاعدين على سلم محل في الناحية التانية من الشارع حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Mad2
فكرت بسرعة طيب يا ربي انا هعمل ايه في الواقعة الهباب دي انا هدومي مبلولة و نزلة في مكان استراتيجي اعمل ايه المهم حسمت امري و قلت مدام وصلت لازم انزل و دفعت لعمو الامور الاجرة و نزلتحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Eek
leave me alone
Princes
Princes
leave me alone

اعلام الدول : حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Female31
هواية العضو : حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Writin10

مُساهمةموضوع: رد: حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت   حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Emptyالأحد فبراير 10, 2008 4:54 pm

طيب يا ربي انا هعمل ايه في الواقعة الهباب دي انا هدومي مبلولة و نزلة في مكان استراتيجي اعمل ايه المهم حسمت امري و قلت مدام وصلت لازم انزل و دفعت لعمو الامور الاجرة و نزلتحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Eek
و انا عمالة ادعي الدعوة اللي عمرها ما اتردت معايا ابدا
( يا رب استر)
و نزلت بصيت يمين و شمال بسرعة ... قال يعني كدة لحقت اشوف اذا كانت البنية واقفة ولا لأ
و دخلت الاستاد جريييييييييييي و سبحان الله و الحمد لله ان الحرس مفكرش يغتت عليا و يقولي فين الكرنيه
او بمعنى اصح مش معقول واحدة هتقوم من النوم بدري و تركب تاكسي و تشيل شانطة على ظهرها بس علشان تغتت على خلق الله اكيد يعني عندي حاجة رايحة علشانها ايا كان اللي خلاه ميغتتش فالحمد لله لأن شلة الانس مخدتش بالها مني حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Musik
تنفست الصعداء و دخلت و عمالة افكر يا رب ما اقابلش حد خالص و يكون النادي فاااااااضيييييييي
هو يعني مكنش فاضي و كان في بعض الناس القلائل ماشيين لكن الحمد لله محدش فتح بقه حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Musik
و طبعا اخترت الطريق المشمس للوصول للجم علشان انشف قبل ما اوصل مش منظر يعني ادخلهم بيه
لكن كنت عمالة افكر يا ربي هي رحتي بقت وحشة؟؟؟؟؟؟؟ انا مش شامة حاجة بس مين عارف يمكن اكون مش حاسة
طيب لو هدومي ملحقتش تنشف هقولهم ايه لسة هحكي من البداية؟؟؟؟؟؟؟؟
طيب البنية الغلبانة دي كانت لسة واقفة ولا لسة مجتش ولا جت و استنت و زهقت و دخلت من غيري
آاااااااااااااااه الندلة دخلت من غيري و انا كنت في امس الحاجة انها تكون معايا بدل ما اتبهدل لوحدي حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Eek
و مع كل الافكار دي كنت و لله الحمد وصلت لقاعة الجم من غير محس بالمسافة
لكن فين البنية ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آااااه الندلة اكيد لحقت الفترة الاولى ما انا وصلة بعدها ب 10 دقايق و هطر استنا الفترة اللي بعدها و اروح و الناس في الصلى و طبعا مش هلاقي مواصلات و هروح مشي و انا جسمي مدغدغ آااااه بس لما تطلع و انا هوريها حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Mad2
هتسألوني طيب و هدومك هقولكم الحمد لله الشمس نشفتها و سيحت نفوخي
و خرجت برة القاعة علشان بقية طبقات ملابسي تنشف في الشمس الحارقة لأن اللي نشف كان العباية الخارجية بس
حبة و زهقت و دخلت
قعدت و لهول الصدمة تنحت ..........................
البنية مقبلة عليا من الخارج و عينيها بطق شراااااااااااااااار و شكلها هتموتني حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Help
و طبعا مش محتاجة افضح نفسي اكتر من كدة و اقولكم قالتلي ايه من كلمتها المنتقاة و من امثلتها
انا واقفة مستنياكي عند البوابة يجي نص ساعة من الساعة 10 و مشفتش وشك انتي اكيد استندلتي و دخلتي من البوابة التانية
طيب انتي جاية من امتى
دا كان في شوية عيال تنحة قاعدين قدام البوابة و انا مكنتش عارفة اعمل ايه و فضلت واقفة علشان خاطرك تقومي داخلة و تسيبيني؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Ohno
طبعا الكلام ده و غيرووووووووووو و الامة لله مكنتش لحقة ترد بولا كلمة الا لما الاخت الثائرة خلصت كل الموشح الجميل بتاعها
فرديت عليها بكل برود و غلاسة
انتي اكيد بتهزري انا استنيتك فعلا (قال يعني ال30 ثانية اللي انا وقفتهم دول يعتبروا انتظار) حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Ohh
اكيد انتي اللي جيتي متأخرة دا انا كنت فكراكي دخلتي و سبتيني يا ندلة ما انا عرفاكي تعمليها و تبعيني في ثانية
حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Hihiحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Hihiحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Hihiحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Hihiحتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Hihi
و قلبت الموقف ضدها في ثواني لحد ما بقت هي اللي بتدافع عن نفسها
و اتضح في النهاية انها كانت واقفة عند حوض الزهور و انا واقفة وراها الناحية التانية و كل واحدة واقفة مش شايفة التانية
حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Redface
و الحمد لله موقف من المواقف عدى لكن البقية تأتي
سلام مؤقت في الموقف القادم
rony
Queen
Queen
rony

انثى عدد الرسائل : 1715
المزاج : تمام التمام

مُساهمةموضوع: رد: حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت   حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Emptyالإثنين فبراير 11, 2008 8:47 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوووووو اووووووووووى
https://iwant2know.yoo7.com
leave me alone
Princes
Princes
leave me alone

مُساهمةموضوع: رد: حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت   حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت Emptyالإثنين فبراير 11, 2008 8:54 pm

منوره ياقمر

حتة موقف!!!!!!!!!!!! لو مكاني تتصرف ازاي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حلقات مت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ازاي تعرفي ان الشب ده بيحبك؟؟؟؟؟!
» يوميات صعيدي بيحب بنات استايل اوي في الجامعة(حلقات متجددة )
» موقف محرج